December 30, 2011

sehari lagi new year sudah..

Morning...
wa...lama rasanya nda mengupdate blog tercinta ini...beberapa hari ini agakbz sedikit dan banyak certa dlm hidup ini...ada yg sedih...ada yg mengembirakan...tp bnyk yg mengembirakan la..heheh..yang sedih..aku malas maufkir...biar kan berlalu begitu saja....yang gembira aku mau kekal kan untuk selamanya...ok...mau certa sal gembira ja ni...26 hb ari tuh my hubby balik dr miri...wa...selama 2bulan nda jumpa dia..rinduuu gila o...akhirnya kami jumpadan spend time sma2..lepas tuh bole d katakan hari-hari kami sama2 n keluar...uhm..indah nya...bahagia sngat berada d sisi nya..semalam pula..kami dinner sama2...aku masak ok..ahaha..first time...even masakan yg simple...tp nda pa la..aslkan aku masak untuk dia..walaupun masakan aku nda perfct...ada yg nda ngam...nda pa...practice make perfct ok..ehhehe..btw len kali janji akan masak yg terbaik punya untuk yang tersayang,....oh ya,...new year nda lama lagi..tggl sehari ja..uh...habis suda la kisah d 2011...akan bermula certa 2012...semoga d 2012 aku dan dia akan kekal utk slamanya...mudah2an kami mendapat rezeki..dan segala urusankand permudahkan....uhm..nda sangka...setahun sudah kenal dengan  my luvly hubby...ya allah...bersyukur sangat kenal dia...
sayang...TQ for evrytink...really love u much more.. :)

0 kata-kata: