December 16, 2011

kami sama muka??

salam....tadi buka fb tekejut ada 1 noti dr my friend...dia komen gambar...gambar aku ngn hubby..dia cakap muka aku ngn hubby sama..wa...ya ka??ehhe...tesnyum2 sendri ni...ngheheh...pernah aku dengar..ntah la sapa yang cakap...tapi memang aku pernah dengar la..ada yang cakap kalau muka sama dengan boifrnd...insyallah itu jodoh..ya tuhan...kalau betul la muka kami sama..syukur..mudah-mudahan dia betul-betul jodoh aku..aku nda mau ba orang lain..aku mau dia..sebelum ini ada berapa orang yang cakap ma aku..cakap muka aku ma hubby sama...tpi aku wat nda tau...tp malam ni..bila ada 1 urg kawan p komen cakap muka kami sama lg..emmm....terus teringat yang aku pena dengar...uhmm...hope so kami jodoh..mudah-mudahan...AMIN...

P/S : merindu kan dri hubby....lama sungguh nda mendengar suara nya....semoga dia baik-baik saja di sana...semoga allah s.w.t melinudngi hambanya...amin..
loveyousayang..

0 kata-kata: