December 13, 2011

Happy 20th years old for me!!

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!
SWEET 20TH YEARS OLD...
wa...da 20 tahun umur aku...still younger ba..ngeheh....first of all...TQ so much kepada yang wish my birthday melalui facebook and dirct sms melalui hp...TQ so much all...may allah bless u all to..second TQ kepada kazen yang belnja makan..then TQ jua lagi kepada kazen yg menculik diri ini n menyambut besday d highway..TQ for the cake n hadiah nya...a bit sad on my day..coz teda hubby..argh..wish pun teda..kontek pun teda..sebab dia berada d laut n kontek semua nda dapat...so sad..tp mau buat macam mana kan..its ok...sy memahaminya jua...emm.....on my day jua feel nda berapa sihat..rasa demam2 sikit...tp terpaksa jua jalan sebab sdh d ajak oleh kazen...em...umur sudah genap 20th years old...omg...ada pula suara2 sumbang bertanya...Bila kawin??and ada yg mendoa kan kawin on date yg sama pada tahun depan...OMG..tapi..amin la kepada yang mendoakan nya tuh..hehee....yang terbaik itu la yang sangat di harap kan..my wish on my 20the years old..hanya ingin hubungan bersama boby kekal untuk selamanya..cukup..nda mau sudah orang lain..hanya mau dia..semoga saja allah s.w.t sentiasa melindungi kami dan memakbulkan doa ku ini...aku hanya ingin dia seorang....semoga allah s.w.t memlihara hati ku dan hati nya...aku jua hanya ingin aku mendapat pekerjaan dan d murah kan rezeki..begitu jua aku mau orng yang ku syg berada dalam keadaan yg sihat sejahtera...amin.....teda hadiah yang lebih berharga dalam diri ini selain hadiah dari allah s.w.t yang telah memberikan aku seorang lelaki yang sangat bermakna dalam hidup ini... Boby hidayanto...
boby hidayanto..aku sangat mencintai diri mu..
Dear hubby..please take k yah...keja bagus2...kuat kan semangat..love u much more...

0 kata-kata: