December 11, 2011

11-12-11...malam yang ku rasa sangat sepi...

Salam....baru lepas mandi and skarang mamam keropok sambil on9...hum...buat masa sekarang ini..hanya ini saja yg mampu aku buat..hum..tapi baru ja on9..lepas tuh nampak notification...ada 4 ja notification...salah satunya dari My sistha yang jau di kk....dia tag my name dalam status dia..wish besday utk saya...wah...lepas baca tu..rasa terharu pula...uhm..she num 1 wish me besday..paling awal ba...lepas baca ja tuh status..rasa sedih pula ba...terus cakap dalam hati gini..oh on tiz year teda yg perlu aku happy kan...why??sebab 1st teda arwah bapa....al-fatihah buat bapa..lepas tuh jau dari my hubby..argh...yg kini berada d tengah-tengah laut brunei...yg sedang menjalan kan tugas....so esok teda apa2 plning..just stay at home....plning mau celebrt besday pun teda....dulu...ada ja kejutan..ada ja arwah bapa yg do sumtink....tahun lalu siang besday aku kena clbrt oleh kak julisa...sebelah malam pula...oleh kazen yg jahat n gila..hehe..kak lela n kak zane...tahun ni...i do no...heee...its ok...ucapan dari semua yg mengenali diri ni pun sudah cukup...tahun ni biasa2 saja la...ngheheh...
by the way...aku rindu hubby...mau gila rasa nya nda dapat berhubung dengan dia...2 ari uda nda dengar suaranya..emm...sayang please take k yah...really love u....

0 kata-kata: