November 4, 2011

why??worried..afaird..

Morning :)
uh...saya takut..saya risau..kenapa???
Last nite kol wit hubby..tp jap ja berapa minit ja..lepas tuh dia diam2 uda..then panggil2 dia..tp nda menjawab tus la sy g mati tuh kol and kol him back...tp...kol punya kol..smpi 2 jam nda jua d angkat2...smbil kol..smbil ngis da sy..tp no respond..msj sy bg pun no reply...i do no...apa dia buat..napa nda jawab kol...kalau tidur..kadang dengar jua bunyi kol..ni langsung nda angkat...besanya gtau kalau mau buat itu..mau buat ini...tp semalam teda..ya allah...tolongi la aku..aku resah..aku takut..mcm2 ada dalam kepala ni...tidur pun asal menutup mata ja...sekarang baru terasa sakit kepala..tp nda jua dapat lena..mau tunggu jua dia..mana tau kalau2 ada dia kol...ya allah...takut nya aku...semoga teda apa2 yang berlaku...semoga dia tetap boby yang dulu...

0 kata-kata: