November 4, 2011

Tiada Tempat mengadu..

Salam..
Terasa sangat sunyi..sebab tiada orang yang tersayang di sisi...tiada kawan2..mana perginya kamu???uhmm..
dulu aku ada eka..aku aini tempat aku share....lepas tuh lost kontek ma ani...nda pa paham..ada jua eka..eka la yg selalu ada...tp skg dia lain uda..bila share apa2 ma dia..dia nda ambil port uda...dulu sebelum my hubby g miri keja..dia selalu ada ngan aku..suka duka aku..dia ada..p mana2 dia selalu jd peneman yang setia...if terasa teringin makan sesuatu..gtau ja dia..konpom dia akan bawa...
tapi sekarang...teringin mau makan itu..teringin mau p sana..mau p sini..teda uda tempat atau orang yang aku mau bagitau..hubby jau..bz...kalau dulu pula bila ada rasa sakit..sedih..terus eka..koling ma dia..tp skg...bila msj dia..kadang nda berbalas..kadang tuh dia balas..kita nda sependapat ba n..tuh pula jawpan nya..emm..sedih ba aku..kamu tau ka??aku mau ba ketawa2..happy2...ceria macam kamu2...tapi aku nda dapat....aku fikir sal hubby....kadang mau makan itu ini..tapi bila ingat hubby..nda sampai at..kalau aku makan sedap d sni..dia d sana just makan maggie ja..aduh...nda mau..kami mesti rasa sama2 susah...kalau dulu aku mesti akan gtau eka..itu ini ja..apa ja pasal yang aku rasa d hati...aku terus gtau dia..msj dia..kol dia time aku nangis2...lain ba rasanya sekarang...bila semua tuh ku harus alaminya sendiri..mau gtau dia..tapi dia nda berminat uda mau tau...mau gtau hubby..dia bz...emm...aku teda tempat mengadu uda...bila cakap sal hubby..ya allah..kenapa la kami jau sangat sudah??bila agaknya kami dapat jumpa lagi??berapa lama harus ku tunggu???aku nda sanggup berjauhan dengan nya..aku takut kehilangannya...macam2 akan jadi...aku takut dia ada orang lain d sana...aku takut hatinya berubah..aku takut ya tuhan..bila ku fikir2..aku mau punya ikatan yang sah dengan nya..agar aku nda rasa kehilangannya...bagi ku kalau punya ikatan..jau mana dia pergi dia akan ingat dia punya wife...tapi sekarang aku sekadar teman wanitanya...teda ikatan yang sah...susah ba..orang cakap yakin ja..mmg yakin...tp dalam keyakinan tuh terselit jua sikit rasa takut..risau....ya allah...semoga kami kekal untuk bersama..kekal kan hati nya untuk ku..dan kekal kan hatiku untuknya...jangan ada yang berubah...amin
Dear hubby : sayang jangan brubah ya.jangan curang..ingat an..jangan main permpuan d sana..an nda mau b...an takut..walaupun saja2..an nda mau nnt b tersangkut...emm..kita kena bertahan..an mau kita sama selamanya..kita kena buktikan dengan orang2 yang kita akan bersatu..an mau b bukti kan dengan an dan orang2 yang b jau dr an..b d miri tempat yang bnyk pmpuan2 %$#@*&...yang b nda berminat dengn btu...k...love you sayang..an selalu ada untuk b..an tunggu b...

0 kata-kata: