November 16, 2011

Cubaan Lagi ka???

salam...
Kemarin berkoling ngn hubby..um...selama kami berjauhan ni...tiap kali kami berkoling...aku mesti.. nangis...emm..rasa sangat ba jau ma dia..rinduu lagi..uda terbiasa bersama2 kan...umm...seksa nya rasa berrjauhan dengan orang tersayang...umm..kemarin dapat berita dari hubby yang dia akan menetap d sana sudah(miri)..nda kan balik tawau..uhmm....jd macam mana dengan aku???maksudnya aku tidak akan berpeluang untuk berjumpa dia lagi??gtu??sakit nya rasanya..MENETAP disana sudah buat aku risau akan hubungan kami..aku takut dia sangkut dgn orang sana...uhm..aku nda mau..nda sanggup ba...aku takut dia d sana lupakan aku..aku nda mau semua tuh jadi..aku takut..ya tuhan..apa la akan jadi dengan hubungan kami???tanggal 18 ni dia kena p KL lagi..ntah berapa lama di sana..lepas tuh myb dirct p vietnam..uh...dalam bulan 12 dia d vietnam..jd time aku besday dia teda di malysia n teda jua sama2 aku untuk clbrt nya...sedih nya...uhmm...semoga saja ianya berakhir dengan kebahagiaan...banyak sangat dugaan dalam hidup ni..susah untuk aku nerima benda yang tidak ku mau jd...aku nda pernah mau kehilangan dia sudah..aku nda pernah mau berpisah dengan dia...sekarang ini aku bukan saja sayang dia..aku sudah mula sayang sangat dengan mamy dia...mamy dia yang sangat bagus dan buat aku kagum..rasa rinduu jua dengan mamy dia...ini first time aku rasa semua ni..aku harap ini adalah petama dan terakhir..aku nda mau lg aku sayang orang lain selain mereka2...ya allah...kuat kan la hati kami..satu kan kami...kekal kan kami untuk selama nya...Amin...

0 kata-kata: