November 16, 2011

2month o 6months...T_T

salam...ya allah..1 lagi pekara yang sangat buat aku sedih...uhmm...kemarin hubby gtau yang dia bakal menetap d miri utk selma nya..balik tawau nda kan..bab teda cuti...sabtu ahad ja ada cuti..humm...hari ni pula...dapat tau dalam minggu ni jua dia akan p vietnam dalam masa 2 bulan atau 6 bulan..arghhh...kenapa begitu lama???sedangkan seminggu dia d brunei sudah buat aku nda tentu arah..ni lagi 6 bulan d brunei....ntah la..mau berhubung macam mana nnt time dia d sana...paling buat aku rasa sangat sedih...on my birthday my hubby teda...uh..baru ja plning on diz year i'm will feel happy coz clbrt wit my beloved one...tapi its ok la..sebab keja nya kan...tp dia d vietnam tuh yang buat kepala ni runsing...6bulan....lama ba..mcm2 bole jadi..aku takut ba kehilangan dia..aku takut ba dia lupa aku nnt...ya alllah..tolong la...kenapa macam2 dugaan yang aku lalui sekarang ini..dr keluarga aku..sampai kan dalam hubungan percintaan aku..aku nda mau ending dalam hubungan kami berakhir dengankisah cinta yang sangat sedih..aku nda mau...aku hany mau dia ja seorang..aku nda mau kehilangan dia..aku sayang ba dengan dia..aku sayang dengan mamak nya..aku nda mau kehilangan orang yang buat aku rasa sangat bahagia....sakit ba rasa nya begini...ya allah kuat kan la aku untuk menghadapinya...apa akan jadi dengan kehidupan aku kali ni...sebulan sudah dia jau dari aku...dan sebulan jua kami sudah tidak ada berjumpa...ni baru sebulan aku sudah merasa sakitnya bejauhan dengan dia...apa lg 6 bulan dia d vietnam..teda berkontek...nda tau apa kabar n keadaan nya d sana..kuat ka aku mau hadapi nya???peerasaan aku kali ini lain..aku bercinta dengan nya kearah yang terlalu serius...bukan untuk main2..sehingga kan aku bersedia berkawin dengannya..nasib saja kawin itu guna duit..kalau tidak...emmm...ya allah...kepada mu saja aku memohon dan meminta...ya allah..pelihara la hati kami berdua..kekal kan la kami ya tuhan...satu kan hati kami untuk selamanya....


Dear hubby : tolong jaga diri b ya..tolong jaga kesihatan b...jaga hati b untuk an...jangan main2 permpuan d sana..tolong jangan buat benda yang an takut ya...an sayang b..hanya b ja yg an mau...b nyawa an..hidup an..tolong la b...jau mana pun b p..an akan tunggu b..pecaya la...k..Love you so much...

0 kata-kata: