October 28, 2011

Ya Allah..

salam and selamat malam...emmm....baru petang tadi dan jam 7 lebi td dapat bercakap dengan my hubby...uhmm...menitis jua air mata becakap dengan dia..aduh..rinduu dia sangat2 ba..nda dapat ku bayangkan nnt bila nda dapa berkol and berhubung dengan dia selama sebulan nnt..Worried* ok...sedangkan sehari sudah rasa macam mau gila...sakit betul rasa tuh..rinduu yang teramat..besanya..kalau siang kami nda kluar..adalah tuh tetba msj mlm dia suru bsiap then kuar g mamam...dia la yang selalu membawa diri ini ke mana-mana..dia la yang selalu menuruti kemahuan ku..aku cakap mau makan itu..mau makan ini..dia bawa...emm..betapa bertuah nya aku..bersyukur sangat dapat dia...sayang sangat dengan dia..tidak dapat ku bayangkan andainya dia teda dalam hidup ini..emm..sukar bagi ku..dia yang membuka hati ini setelah lama ku menanggung rasa kecewa...akhir nya muncul nya dia dalam hidup ku memberi sinar cahay kebahagiaan yang sangat membahagia kan...syukur ya tuhan..semoga kami kekal untuk selamanya...amin...hum..Tadi baru saja lepas buka FB my friend..em...before tiz ada misunderstanding ngn dia..tp dia nda tau..itu antara me n my hubby ja..tp its ok la malas mau d fikir kan sangat suda..now more important is..i trust my hubby...tadi baru ja aku abis buka fb my friend (eka)..lepas tuh p la baca all masej yang bersangkut paut...terutama i read all chat dia ngn my hubby...em...ada chat yang bikin jeles..ada chat yang buat aku rinduu mula2 hubungan aku ngn my hubby..aku mau cakap mengenai hubungan kami yang mula-mula dulu..its so sweet...wlupun mcm2 jua masalah..tp kami atasinya dengan betul..dengan kepala yang betul...ya mmg la panas..tp tuh la...kami nda berpisah..bukti nya...kami kekal..da 10 bulan kami sama2..syukur alhamdulilalh ya tuhan..semoga kami kekal untuk selama nya..ingin sangat rasa hati ni mempercepatkan menghalalkan hubungan kami ni..agar hati ni nda gundah dan takut dirinya d miliki orang lain..bila di fikir kan...ya..aku bersedia untuk menjadi milik sepenuh dan selamanya dia...tapi penghalangnya sekarang adalah...Kewangan kami..yang sangat belum stabil..dia pula punya tanggungan untuk menanggung keluarga tercinta...aku pula...aku jua perlu wang untuk keprluaan aku sendri...aku punya kerta sendiri..aku mau jua membahagia kan mammy tercinta aku...so kami dua punya tanggungjawab masing2..so kena la bersabar dan tunggu la kehidupan stabil...di sebab kan kehidupan kami belum stabil..dia kuat kan dirinya untuk berjauhan dengan keluarga tercinta dan aku..kami terpaksa berjauhan untuk seketika untuk dia mencari rezeki dan menimbah pengalaman..emm..aku pula yang tinggal di sini pula..perlu jua untuk mencari kerja dan mula untuk mengumpul dan mencapai impian aku...Ya Allah..ini lah kehidupan....pahit perit kami harus lalui..kami harus kuat...aku sentiasa berharap agar kami kekal bersama..hati kami terpelihara untuk selamanya walaupun kami berjauhan...AMIN....semoga dia d sana sihat-sihat saja...resah..risau diri ini memikirkan dirinya yang jau d mata...semoga dia bertahan untuk hidup di sana..LOVE HIM MUCH MORE..hanya dia seorang milik ku...begitu jua dia...aku hanya miliknya...

0 kata-kata: