October 9, 2011

Saya Bukan Budak Kecik @ Anak Manja :)

Selamat pagi blogger...
"Jangan Jadi Anak Manja Ba An" "Aku bosan sudah dengan kau" "lantak kau sekarang ni..aku nda halang"
Statement yang sangat buat aku kecil hati....sampai hati kan mengeluarkan kata2 begtu..ntah la..kecil hati sangat..tapi no ones know...terluka hati ku ni..sembuh nya sendri jua..teda yang peduli..ya allah..apa salah aku kena layan sebegini rupa???aku pun insan biasa yang sangat hina dan lemah...salah ka aku merasa kasih sayang..kenapa kalau aku mcm2 ja alasan dia..tapi dengan pmpuan lain??berjam2 berkol pun dia sangup..ntah la..aku tahu dia tiak akan tunjuk kan rasa sayang dia sama aku...ntah la..terlalu masak sudah aku dengan perangai nya...ntah apa lagi yang kurang nya aku ni...nda pa la..bosan mcm mana pun dia ngan aku..aku nda kan pernah berhenti sayang dia...nda kan ada rasa bosan dalam hati ini untuk dia...ya tuhan..lindungi la hati nya...jangan la buat hubungan kami hancur begitu saja...bukan layanan 24 jam yang aku mau...aku cuma perlu masa untuk membiasakan diri berjauhan dengan dia...its not so easy ba...tapi baru 2 hari dia d sana...dia berubah sangat...berkol dengan aku macam mau nda mau..berkol dengan aku kejap2 ja..tp kalau ndn org lain berjam2 ok....aku siapa bagi dia???penting ka aku dlm hidup nya?dia sekarang nda macam dulu....berubah...p miri pun berubah....baru 2 hari...berubah sudah...nnt kalau sudah stay d sana..nda tau la mcm mana....berubah sepenuhnya kali...before p miri..janji itu ini kamibuat..tapi bila sampai sana..teda pun janji d tunaikan..ya allah....perbetulkan la semua ini..jangan la ada berubah..aku sayang dia..nda sanggup hati ini berjauhan berpisah dengan nya...esok dia balik tpi nda dirct ke tawau..singgah kk...nda tau la bila lagi dia ke tawau...teda bagtau aku...mungkin dia nda gtau sebb nda penting buat aku kali...nnt di tawau..nda tau la...dia jumpa aku o nda...dia mau ka spnd time ma aku o nda....paling pun mesti spnd time ma kawan nya..dr pagi sampai tgh malam...ada masa nda balik ruma...tapi pelik kan..dengan kawan nya dia nda bosan..ntah apa ja yg d buat..bilang jalan2 round bandar,.teda apa pun yang bole d round bandar tawau tuh...bukan nya aku mau menyekat o mau kontrol dia..its up to him la kan..tp please la begtu2 tuh..jalan2 sm kwn smpi tgh mlm ingat la kau ada gf...ko ma dia bukan nya just main2 kan...serius kan kamu menjalankan hubungan..so???please if u love me..make me important ba...if jalan let me know...if me msj..balas la ba bukan jua 24 jam tuh kita kna msj o bkol...dulu bole pla kan...rasa mcm 24 jam kita bmsj n bkol...tp napa skg nda??its ok la myb tu 1st2 sama2...saya terima..skg u have u own way..bakal jadi orang kaya lgi....sayang..cuba fikir secara waras...no one mau bf dia jalan dr pg smpi tgh mlm dgn pmpuan lain..walaupun sbnarnya tuh pmpuan teda apa2 relation wit u..walaupun tuh pmpuan sekadar makcik kawan ko...walaupun kawan ko tuh ada d stu..and more important walaupun tuh pmpuan ada bf...kalau sy nda tnya..sy nda tau kan???so...sapa jua nda mara..sakit at kalau d buat gtu???kalau bgtau...sy faham...ni apa..bukan mau cakap skema...kan orang slalu cakap..biar diri sendiri yang cakap awal2 jangn sampai ada orang lain yang menyampai...betul kan???so???sy nda mau dengar dr mulut orang..if jln gv me 1 msj...enough ba...just tell me u jalan wit who...nnt dlm bjln2 tuh ingat la ba...msj jua la gf tuh tnya buat apa??sdh mkn..cukup...gtau mc jalan lg...gtu ba..bukan mau cakap kau mcm budak2 o skema..i no u not like tat..but nda salah kan..jd teda timbul salah faham..teda jua sy mara2..teda jua sy fkir bukan2...kau selalu cakap..kau jaga hati aku...tapi apa kau buat??slalu menyakitkan at...paling penting tuh jujur la...tolong la...saya nda mau ba buat kau selalu mara..sakit at..sebb sy tau mcm mana rasa sakit at tuh..sangat sy tau..slalu sy rasa...kau selalu pesan dengan saya..DUN TINK TO MUCH!! mcm mana sy nda tink to much..kalau kau suka sembunyi..cover2...mengelak bila saya tanya...salah kan saya balik....teda pun kau cuba untuk selesaikan masalah tuh supaya nda jd kusut...u ordy 26 ba...ada masa kena fikir perasaan orang jua...bukan balik2 mau cakap just menjalan kan ja...fikir la..kita sama2 dewasa...i have my own way to do jua..gtu jua dengan kau...nnt bila balik miri..strt uda keja..bz terus...u dun have time untuk ingat sy...angkat kol sy...dr situ kita kena sama2 faham keadaan masing ba...tolong la...jangan buat saya begini...we need talk...suara kan rasa yg nda sedap d hati dengan cara bcakap bagus2..bukan panas2..pelan2..insyallah..kita akan lebih memahami...sy nda mau jua buat kau rimas dengan sya..bosan dengan sy...sebagai GF kau..nda banyak kan apa yang saya minta...saya cuma minta...if bejalan LET ME KNOW..just bagtau dengan sapa...if sy MSJ..ada yang di tnya BALAS la...malam sy cuma minta klau teda buat apa2 kita onkol...if bz bagitau..selama kiat onkol dulu2 ni..time kita onkol..kau bukan bz kan..time ko uda mau tidur..time ko uda teda buat apa2...tp skg...kau teda buat apa2 pun ko nda mau on kol..dulu ko tgk tb..ko on9..bole ja kita onkol pun...so...dr stu ko nmpk berubah....and permintaan sy lg..sy nda suka kan ko jalan ma pmpuan lain..nda kisah la sapa..makcik kawan ko ka..sy nda suka bila ko jln ma tuh orang then bila sy kol ko mengelak2...kompom kan buat sy curiga..blm smpat sy mau bckp..sdh mau letak hp..ha...fikir la..k..and last sy nda mau ko berkol dgn orang yang nama d hp ko " n " kan...kita sdh jnji d apot sebelum ko terbang p miri..so?jnji mesti d tunaikan..nda bnyk pun yg sy minta...semua tuh senang2 ja kan...please hargai sy ba..jangan sakit kan at ni...sy bersyukur sangat dapat ko dalam hidup sy..sy nda mau sdh ada orang lain...sy mau kau selamanya..sekali kau datang dalam hidup sy..sy nda mau sudah kau pergi...sy nda maulepas kan kau..please sayang..matang la..berfikiran la...semoga hubungan kita kekal selamanya...semoga niat kita untuk menghalalkan hubngan ini d makbulkan...jangan sia2 kan hubungan kita,,jangan hancurkan hubungan kita sebab orang baru and jangan musnah kan hubungan kita kerana kebodohan kita....sekarang kita kena berusah..usha tangga kejayaan.. Love my boby hidayanto until die...

0 kata-kata: