October 6, 2011

Masa kini Tiba..

salam...
Masa kini tiba sudah...hari ini betul2 uda my hubby p jau dari saya...hum..sangat sedih..tapi nda mengapa..semua ini untuk masa depan..dia ke sana untuk kerja....semoga dia berjaya dan semoga dia dapat mencapai apa yang di ingin kan...syukur alhamdulillah..kami dapat menghabis kan masa sehari2 bersama..mula nya dari selasa malam...sampai kan ke hari ini jam 3...kemarin kami sama2 seharian menghabis kan masa....dia kasih kawan saya makan..lepas tuh spndig time ngn mamy dia d uma an mlm dinner wit fmly hubby and time we dating berdua...after tat today..pagi2 lg ma hubby..sampi la jam 3 td...sy kena balik uma..dia pula kena terbang untuk mencapai impian nya..semoga dia baik2 saja di sana...sedih sangat berpisah dengan nya..ya lah..mana nda sedih bepisah ngn org yg kita syg...tambah lagi aku bole d kata kan hari2 sama dia...hum...nda pa la..aku kena sabar dan tahan hati...aku kena kuat...dia d sna kerja..so ada masa cuti kami bole jumpa jua..insyallah...dia p sana kerja....cari duit...supaya kami bole menghalalkan hubngan kami dengan sah...oleh itu..aku pun kena jua cepat2 berusha cari duit...kumpul sma2 my hubby then kami bole uda menghalakan hubngan ini...semoga hati kami kekal bersama selamanya...semoga kami kuat menghadapi semua dugaan yang mendatang....ya allah..pelihara la kami...murah kan la rezeki kami....lindungi la kami dan hubngan kami...aku terlalu sayang dia dan tidak ingin lelaki lain sudah...ya allah..tolong la..satu kan kami untuk selamanya...AMIN!!

0 kata-kata: