October 27, 2011

kini hubby d miri.

salam...
petang ini syukur alhamdulillah..my hubby selamat sampai sudah d miri...tempat orang..esok dia mula bekerja...hum...kini kami berjauhan...ntah bila baru dapat bersama..dapat berjumpa..tapi semua ni untuk masa depan dia...mungkin jua masa depan untuk kami bersama...ini la dugaan dalam percintaan kami..banyak juga dugaan yang telah kami lalui bersama..kini 1 lagi dugaan yang sangat berat bagi diri ku dan diri nya untuk berjauhan..kini di sebabkan pekerjaan nya..dia kini terpaksa berjauhan dengan 2orang yang dia sayang..iaitu kluarga dia dan aku..nda pa la,,,demi semua nya..kami perlu berkorban...kan orang selalu cakap..cinta yang suci itu perlukan pengorbanan...humm..sabar ja la an,.he..tapi sebenarnya..sangat berat dan sukar untuk aku menerima berjauhan dengannya..keran aku terlalu biasa berada disisi nya selalu..tapi ku harus buat macam mana..kalau dia menghadap muka ku saja..sampi bila ada duit??mau makan guna duit..mau apa2 pun perlu duit..so kalau nda kerja d mana mau dapat duit..aku juga perlu duit untuk keperluan aku..untuk mengubah nasib kluarga aku..untuk masa depan aku dan aku teringin bantu dia kumpul duit untuk menghalalkan hubungan kami....semoga kami kekal untuk bersama...ini kami tengah bercinta..sudah berjauhan...orang yang kawin pun sarat mengandung lagi..berjauhan jua dengan suaminya...contoh ada depan mata aku...aku kena ambil kan semua tuh sebagai iktibar...sebelum dorg berkawin lagi dorg sdh menjalankan hubungan cinta...dalam percintaan dorang tu pun dorang terpaksa berjauhan berbulan2 lamanya...tapi di sebabkan kesabaran dan kefahaman dua2 pihak akhirnya mereka kekal hingga bakal lahir nya anak..betapa hebat nya jdi macam dorang kan,,semoga kami begitu jua...semoha allah memelihara hati kami berdua..walaupun kami jau tapi hati kami sentiasa dekat..aku berharap aku kuat untuk menghadapi semua ini...aku kena yakin dengan dia...dia kesana bukan untuk mencari perempuan atau berfoya2...dia kesana mencari rezeki yang halal untuk mengubah nasib dan menimbah pengalaman..i must trust him...really love him...nda mau kehilangan dia...ya allah..peliharalah hubungan kami..pelihara lah hati kami menjadi satu..semoga kami kekal bersama dan bahagia..ku percaya pada takdir mu...jodoh nda kan kemana...semoga doa kami d makbulkan dan kami dapat menghalalkan hubungan kami...amin,...
always love you...BOBY HIDAYANTO & NORAZUREEN SHAHREENA

0 kata-kata: