October 26, 2011

its happend in my life now..

salam dan selamat tengahari..lama rasa nya tidak update blog..banyak certa2 kehidupan aku yang belum aku certa kan sepanjang aku tidak mengupdate blog..contoh nya...aku pergi berjoging dengn my hubby...for the 1st aku berjoging ngn yg tersayang..ok...mau cakap mengenai tajuk hari ini...

its happend in my life rite now...maksudnya...aku ngn hubby akan berjauhan lagi untuk masa yang sangat lama...my hubby kerja sudah...kerja d tempat yang sangat jauh...dugaan akan mcm2 la datang..semoga aku kuat untk hadapinya...baru ja kemarin kami gaduh besar...1 lagi kesilapan aku lakukan..aku telah rosak kan jam tangan nya yang sangat mahal...ya allah kalau kami tidak gaduh malam tu..jam tuh tidak akan rosak..aku terlalu mengikut perasaan...kini rasa bersalah menghantui diri ku..ya allah...semua ni jadi sebab terlalu mengikut perasaan...ya allah...kenapa la semua ni jadi...ya allah..berikan la apa yang jadi sebelum2 ini menjadi pengajaran kepada ku..semoga lepas ini tidak ada lagi masalah kami..semoga kami berjauhan ni akan membuat hubungan kami menjadi erat..aku terlalu sayang diri nya..teramat menyayanginya ba ya tuhan.,.aku nda mahu kehilangan nya..aku nda kan berhenti berdoa semoga kami akan kekaluntuk selamanya...hingga kejinjang pelamin...sekarang..planing aku..aku mau kerja..mau tolong dia kumpul duit..ya allah..semoga aku d murah kan rezeki untuk mendapat pekerjaan..amin,..ya allah...sepanjang dia berada d miri...lindungi la dia..beri kan la dia sentiasa sihat...pelihara la hati nya untuk hubungan kami..lindungi la dia dari segala kejahatan...jauhi dia dari segala bencana..amin...
dear hubby..please jaga diri..jaga kesihatan..banyak2 kuat kan kesabaran...kawal marah tuh..panas baran tuh..ingat niat utama b..ingat b berada d tempat orang..k...an akan tunggu b...love you..

0 kata-kata: