October 19, 2011

ampun maaf huby..

Ya allah,,,apa lagi jadi ni...kami bergaduh seperti org yg teda fikiran..ya allah..aku syg dia..dia hidup aku..nyawa aku..aku nda mau kehilangan dia...stelah apa yg jadi..aku tidak mau sdh lawan dia..aku tidak mahu sudah tidak dengar cakap dia..aku kena dengar cakap dia...hubby an minta maaf..minta ampun..tolong maaf kan an..harap yg semalam biar kan berlalu...tidak mau sudah di kenang..di ungkit...hanya mau mula kan hari ini dengan keadaan yang betul..mulai hari ni an jnji akan dengar cakap b..nda kan lawan b...sumpah b..demi allah...b..tolong maaf kan an...ya allah...kuat kan hubungan kami...satu kan kami untuk selamanya,...
aku sayang dia sangat2...tidak ingin dan mahu kehilangan dia...rasa sangat menyesal bergaduh dengan nya smlm....menyesal sangat....ya allah..ya tuhan ku..ampun kan aku....b..maaf kan an..ampun kan an...

0 kata-kata: