September 25, 2011

saya sedar diri..

selamat malam bloger,agak lama sy tidak mengupload blog ini....banyak kisah hidup saya yang saya tidak dapat ungkap kan dengan kata-kata..hanya memendam dan berdiam saja yang saya mampu...
Tonite i would like talk about my self...I'm Not Perfect!! :)


Firstly : i know i'm not pretty or beautiful or cute o sweet.
second : i dun have antytink..
third : i dun have house..a big house.
fourth : i'm just an ordinary person.
fifth : i dun have a beautiful body.
sixth : i'm just simple.
seventh : i dun have car.
eighth : i dun have many money.
ninth : i dun have any property.
tenth : i'm not clever.

dalam semua list ini..sangat menunjuk kan saya ini tidak sempurna...I'm not perfect in diz world..
tapi perlu ka saya di lukai terus2???balasan ini ka yang saya dapat???terluka...dia belakang kan...di perbodoh kan....apa salah saya???terlalu jujur..terlalu sayang...iklas semua nya..tapi ini yang di dapat....ya allah...aku yakin,hanya engaku saja yang mendengar keluhan hati ini...kesakitan hati ini..tolong la hamba mu ya allah...makbul kan la doa2 hamba mu selama ni...aku mohon,....

0 kata-kata: