July 1, 2011

YA ALLAH..T_T

ya alllah...banyak sungguh dugaan yang terjadi dalam hidup ini....pelbagai dugaan telah ku lalui...hari ini..kali in...1 lagi dugaan yang aku dapat....ya allah kenapa semua ini terjadi....sangat perit untuk aku....sakit ya allah...kenapa setiap kebahagiaan aku yang aku rasa..semua tuh hanya sekejap saja??kenapa mesti ada lagi kesedihan yang ku arus merasai nya...kenap perlu lagi air mata ini tumpah di sebabkan kesedihan....oh tuhan!!! berikan la aku merasa kebahagiaan yang lama....ya allah..berikn la aku mendapat kesenangan..berikanlah aku bahagia..aku ingin bersama dengan nya untuk selama nya...kenapa di saat aku yakin dengan cinta nya..ada saja yang buat aku terus jadi keliru...ya allah..kuat kan aku ya allah..aku nda bole  teda dia dalam hidup ini..dia sangat bemakna untuk aku....aku ingin sentiasa berada dengan nya dalam apa jua keadaan nya...

0 kata-kata: