July 4, 2011

TQ sayang...

Morning...
hye..saya mau share sumtink ni....about my love story n my nyawa...hehehhe
on saturday i have spend time wit my hubby...ala...teda ambil pic pula tau....mmg ada plning mau take pic..tp lupa pula..next time i will take it ok :)...hu....sabtu tuh...kami g makan pizza..yeah!!best o..nyam..nyam..macam besa hubby la yang bagi abis semua tuh..love him..next time mau p mam sana lagi yah sayang!!...after tat we jalan2....heheh....
on sunday pula kami g brekfst sama2...then g makan tengah ari....TQ sayang..sebab apa yang kita mau makan kita sudah makan....petang tuh pula g makan abc n bakso..abc buah hubby yang teringin mau makan..lama uda 
dia mau makan tuh..last2 dapat uda..bakso pon gtu jua..eheh..sy lama uda mau makan..last2 dapat...TQ sayang..b selalu buat ati an senang..buat an bahagia....oh ya...my hubby rambut baru...ehhe..tengok...adaja yang dia buat diri ni nda berhenti senyum...cute o sayang....i likeeeee much more..lebiu...
setelah semua ini jadi...at ni makin kuat..makin keras utk dia...dia segala2nya untuk aku....aku sayang dia lebih dr syg nyawa saya..dia ku ibarat kan seperti nyawa aku....tp di kala dia mempunyai masalah..dia bengang..at ini nda rela melihat nya begitu..aku sedih sangat tgk dia gtu..risau gila...hope hubby kuat untuk mengadapi semua dugaaaaan yang datang....i know b kuat utk hadapi nya kan..an sentiasa ada d sisi b...janji sayang!!
kita hadapi nya sama2 yah!!... 

0 kata-kata: