July 12, 2011

sumtink happend??maybe...

salam....malam yg sepi...riuh rendah ruma ni dengan suara budak-budak...tapi setiap saat sikit pun aku nda pernah lupa DIA...di kepala ni..mesti fikir..apa dia buat..d mna dia..dgn siapa....pastuh hati ni balik2 cakap rindu dia...kalau la bole mau sentiasa ja sama-sama..tapi semenjak berapa menjak ni..he look so difrnt....humm.....ini la yg buat hati nda senang....risau..resah..takut..semua ada...tapi dia nda tau kan apa yang ku rasa....skg ni....i tink macam ada sumtink...nta la sumtink tuh apa...tapi yg pasti...sumtink tuh yg buat nda kena ngn hati ni....ada sumtink yg nda kena..tapi hati ni..nda kan pernah berubah..nda kan pernah bekurang ni rasa sayang..mala akan betmbha..even mcm mna dia buat n layan diri ini....semenjak berapa menjak ni...dia nampak lain sangat ba...saya takut ba...risau ba...knpa dia bgtu???ntah la...hope kepecayaan saya dengan dia still lagi masih ada..hope dia nda tipu saya...hope dia jujur dengan saya...hope dia teda orang lain...mudah-mudahan allah s.w.t kekal kan kami...muda-mudahan aku tidak di beri ujian bgitu....kasih sayang saya nda kan berubah untuk dia...dia masih lagi segala-galanya dalam hidup ini..dia nyawa aku..

0 kata-kata: