July 7, 2011

semogakaubetulbetuljujur...

Salam..aku mohon..aku berharap..dia nda kan tipu aku..dia betul-betul jujur dgn aku...aku mohon....sejak berapa menjak ini..banyak perubahan yang jadi dengan diri nya..ntah la knapa....aku dapat rasa kan ada sesuatu yang nda betul jadi..ada sumtink yang dia sembunyi kan dari aku..tapi ntah la.harap apa yang aku fikir...apa yang ada di fikiran aku ni nda betul....harap dia tidak mengkianati kepcyaan aku dengan dia...ya allah..buka la pintu hati nya ya allah..berikan la yang terbaik dalam hubungan kami..satu kan kami..jangan pisah kan kami...jauhkan kami dari segala dugaan yang jadi...aku mohon...satu kan hati kami....jangan pisah kan kami..berikan la kami kuat menghadapi liku-liku kehidupan ya allah..aku mohon..dia nyawa ku ya tuhan..dia segala-galanya buat aku...amin...

0 kata-kata: