July 15, 2011

cakap nda serupa bikin..
janji nda pernah di tepati..
ego melambung tinggi..
tapi..kenapa perasaan ini nda pernah berkurang nya..knpa perasaan ni nda pernah berubah walaupun sedikit...
ya allah..aku bersyukur..ya tuhan....kerana seikit pun perasaan in nda pernah berubah dan berkurang...
walaupun mcam-macam yang telah ku lalui....
aku ingin terus kuat untuk melalui semua ini...ya allah..buka kan la pintu hati nya...berikan la dia mengerti apa itu perasaan...berikan la dia tahu..betapa dia bermakna buat hidup ini...hanya dia saja yang ada di hati ni..
ya allah aku mohon..agar dia terus menjadi milik ku....setiap kebaikan aku...tidak pernah untuk aku meminta balasan,...tidak ada niat pun..aku hanya mahu dia sayang diri ini sebetul2 nya....ya allah..tolongi lah hamba mu yang lemah ini...dugaan pelbagai dugaan ku lalui...
hari ini..salah satu orang yang aku sayang..yang aku anggap seperti bapa kandung ku sendiri.....sakit hope bapa ok la..hope dia cepat sembuh and hope cepat dapat orang dermah darah....and yang paling penting hope bapa kuat....teringin lihat dia seperti dulu...kuat...sihat....sayang dia...rasa beruntung mempunyai seorang pakcik yang dia anggap seperti bapa sendri..why??sebab dia banyak memberi aku kasih syang dari seorang bapa....bapa get well soon yah...an miss u...sayu hati ni tengok keadaan bapa...nda kuat rasanya...tapi aku perlu kuat...ya allah...semoga bapa cepat sembuh....amin....

0 kata-kata: