June 29, 2011

Oh my God!!

salam...

i would like to talk about my hubby..my nyawa..my love story and my life....thanks god..i got him...i'm so lucky...very lucky...sekarang sya sedar teda orang lain yang dapat mengembira kan saya selain nyawa saya...yap..kadang kawan la segala nya...saya akui itu..tp bila di fikir2 kan...bf la yg selalu ada...dlm apa jua keadaan..kawan ada separuh ja yg ok,..susah untuk mencari kawan yang betul2 mau berada dalam apa jua keadaan....yang sanggup berada dalam keadaan susah n senang,..yang mengerti masalah...yang bole d bawa bkongsi masalah..tp my nyawa...dia bole jadi pendengar masalah..dia bole jadi penasihat..dia bole jadi semua.....saya bukan mau cakap mentang2 saya ada bf yg sangat bagus..i ordy 4get my friend..no..i'm not like tat....my friend..is my friend la...lucky got her...ada 3 4 org ja kwn sy yg sgt memahami...hu..TQ darlink..but d sni saya bukan mau cakap mengenai kawan,..myb next topik i will...but tonite..mau cakap yang aku sedar aku sangat beruntung dapat DIA...aku patut bersyukur...aku sayang dia,dia nyawa aku...setelah apa yang terjadi..aku berjanji dengan diri ini..akan menjaga hubunagn ini dengan lebih baik lagi..aku ingin kami kekal untuk selamanya..hanya mati saja yang dapat pisah kan kami....dia la lelaki yang selalu manja kan aku..selalu membuat aku senang..selalu memberi nasihat dan tunjuk ajar dengan aku..aku beruntung sangat..ya tuhan!!syukur alhamdulillah.....aku ingin sentiasa sama2 dengan dia..dalam apa jua keadaannya...aku tidak ingin dia berada dalam kesedihan sendiri...aku ingin dia jadi kan aku seorang yang bermkna dan tempat dia meluah masalah..aku ingin jd teman wanita yg bermakna untuknya....aku ingin jadi tmpat nya berbicara..tempat untuk segalanya....begitu jua.aku ingin jdi teman wanita yang dapat membahagia kan dia..membuat dia happy d kala dia bersedih..di kala dia menghadapi masalah...aku ingin hubungan kami sama2 melalu kehidupan yang banyak dugaan ni..aku mohon dia kuat untuk menghadapi hari-hari nya..aku akan sentiasa berada di sisi nya tanpa jemu..... :)
aku bahagia bersama mu,...terima kasih sayang...terima kasih tuhan...
::: now i'm waiting for him...now dia otw balik kerja...hopeevrytink gonna be oke...
::: just wanna say Good nite to all.. :)

0 kata-kata: