June 11, 2011

my first Header


yeah!!!!akhirnya berjaya juga aku membuat header sendiri...ehheh....btw Tq sebab mengajar aku ar bezfriends( YRA )...ehehhe...even ni header nda la selawa header yg c yra buat....tapi aku berpuas hati...aku dapat membuat nya sendiri..nnt lama2 pandai la ba tuh kan  buat yang lagi lawa...ehhehe....uh..penat jua buat ni header...ceh..nda jua ba ambil masa yang lama..semalam buat..tp tetdr pla...nda siap..so sambung tadi..belum breakfst terus buat ni header dulu....yeah!! sekarang sudah siap...so??bole udah breakfst....ummm...tp plning today mau urus blog ja ba..ntah apa lagi yang mau d buat d blog ni supaya lawa...
oh ya...akhirnya aku jua dapat meletak ni logo..hahah...sakai jap...logo SABAHAN BLOGGER ba...hhehe..tuh pon yra jua yg ajar...emm...bnyak jua kan yang aku pelajari kemarin..nyam2....terus teringat bakso...ahah...apa kaitan o???alallalal...btw TQ la kepada yra.... hihih:)TQ bab apa??bab d uma mu aku download photoscape...heheh..pastuh belajar sedikit2 sal ni blog..ahaha..even aku yg duluan berblog dari ko..hahah...;)

2 kata-kata:

Xx said...

hakhak , paling lar tuh header . suwit suwit gtu . wakaka . banyak tul TQ nya tau . wakakaka XD aku mau bakso !!!

luvlydeardiary10 said...

ahahhaha......terimas ar...yayaya..mau lg baksooo..jd kita kuar makan baksooo lg la?mau?