June 17, 2011

Luahan hati yang iklas buat hubby~~

i hide my tears when i saw ur picture..but the pain in my heart still same
although i smile and seen cheerful everytime..
there is no one i miss more...than i miss u...
Hubby
i don't know how to make things better between us,but..
i can start by saying..i'm so sorry..i really mean it..

assalammualikum buat hubby yang aku sangat cintai..
buat permulaan,izin kan diri ini menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf.
tak terlintas di hati ini ingin menyakit kan hati mu..
namun aku hanya insan biasa yang punya hati dan perasaan.
aku cuma ingin kan perhatian dan kasih sayang dari diri mu seperti mula-mula kita bersama.

lately ini,tak tahu kenapa perasaan sedih,perasaan sensitif ini kerapa mengunjungi ruang hati ni.
cuba untuk di buang jauh2 dari lubuk hati ini, namun ianya semakin kemas 
     tersimpan disanubari.

Mungkin kerana
TERLALU SAYANG.
mungkin kerana
TERLALU RINDU.
mungkin kerana
TERLALU TAKUT AKAN KEHILANGAN DIRIMU.
atau 
mungkin kerana 
KURANGNYA PERHATIAN DARI DIRIMU

entah bila gelisah ini berputik dari diri ini...ada ka kerana masalah kita sebelum ini yang terjadi??
mungkin bole di katakan masalah itu yang tidak patut..kerana membuat masalah kepada hubungan sendiri..
aku tahu aku salah...tapi semua nya telah ku jelas dan bincang kan bersama mu..
Dari detik hatiku terasa dan terguris dengan kata-katamu yang tanpa disengajakan.
ianya berlarutan sehingga kini...
walau aku amat memahami diri mu dan tahu keadaan dirimu...
siapa dirimu..macam mana dirimu..
namun kau tetap menganggapa aku tidak memahami dirimu...
tapi aku tidak berputus asa...semua ini demi kasih sayang ku padamu yang betul-betul tulus dan iklas.

Tahu kah dikau 
bagaimana keadaan aku di kala ini??
bagaimana aku amat memerlukan dirimu??
bagaimana aku merindui dirimu ketika ini??
walau aku kuat menghadapinya..
namun aku pandai tewas..

Di luar aku seperti biasa...tetapi di dalam..hanya ALLAH s.w.t saja yang tahu.
hanya air mata dan doa ku saja yang dapat menemani aku..
setelah air mata gugur..baru lah aku mendapat sedikit ketenangan.
Dan aku bersyukur,kerana hati aku tidak pernah pudar dan kasih sayang ku tidak pernah berubah pada dirimu yang semakin mendalam..
sehingga kesaat ini...aku tidak pernah kenal erti penat terhadap apa yang terjadi dalam hubungan kita..
aku cuma beranggap..apa yang jadi adalah ujian dan dugaan dalam hubungan.

Hubby,
kita di kurniakan perasaan cinta, sayang, dan rindu.
namun ianya seperti pantai, ada pasang surutnya.
kita kadang akan tersenyum,ketawa, salah faham, atau kadang kala gaduh.
tidak mungkin tiada kesedihan dan dugaan dalam perhubungan ini.
kesedihan memang menjadi sebahagian dari hidupku.
aku cuma manusia biasa yang punya hati dan perasaan.
begitu juga dengan diri mu sayang..
kau mempunyai hati dan perasaan seperti manusaia biasa..
adilkah kalau seringkali membiarkan perasaan ini terus terluka dan dilukakan??
aku cuba menepis perasaan ini, walau seringkali aku gagal.

Namun..
dengan kelembutan cinta, kasih sayang bersama sekulumit perhatian yang kau berikan selama ini membuatkan aku ingin segera membuang jauh-jauh perasaan yang gelisah ini, masalah ini..
agar dunia yang kita bina bersama ini disulami dengan kegembiraan dan kebahagiaan saja.
InsayAllah..

Terima Kasih Hubby,
untuk cinta ini,
untuk kasih sayang ini,
untuk kerinduan ini,
untuk perhatian ini,
dan
untuk segala-gala nya..
aku bahagia kerana dirimu..
oh! begitu sempurna nya kau di hatiku.

hubby,
percaya la..di hati ini..hanya ada diri mu saja yang bertaktah...
hanya nama mu saja yang ada di fikiran ini..
saya sayang hubby...sangat-sangat.. ):
maaf kan lah diri ini..seseungguh nya aku adalah orang yang lemah..
alu berjanji..akan membuat dan menjadi yang terbaik dalam hubungan ini...
penenag hati ku..
kau saja yang aku sayang..
kau saja yang dapat buat aku bahagia..


0 kata-kata: