June 13, 2011

Kenapa???

salam..,
before sleep...saya mau menaip,ingin meluah kan rasa di dalam hati...saya pilih tajuk saya pada malam ini KENAPA??sebab...banyak benda yang tertanya-tanya d benak saya....ianya mengenai kehidupan dan percintaan...tapi malam ni mau bercakap mengenai...PERCINTAAN saya...humm....why????saya mula kan dengan apa yang terjadi hari ni pada diri ini...Hari ni...satu hari saya gaduh ja ngn my hubby...arghh....do no wat happend samapi seteruk ini...dan menguris yang teramat sangat d hati...kenapa tetba mau ungkit itu hal???bukan ka saya sudah jelas kan semua nya...bukan ka kita sudah bincang kan hal itu??kenapa tetba ungkit??apa kaitan dengan hal yang kita gaduh..actly out of topik...why??sebab hal yg d gaduh n d mara kan...sebenarnya hal kecil...tapi tetba di ungkit hal itu..hal ini...terus menjadi besar..luka sya belum sembuh....ianya menjadi parah....kecil at saya...di biar kan begitu saja....ummm....kita sama-sama punya otak..kita sama-sama sudah besar..rasa nya kita bukan budak lagi kan???so???kita sama-sama bole berfikir...6 bulan kita bersama..i tink u should know saya mcm mna??sapa saya...rasa nya teda sudah rahsia saya...if yang sy simpan...tetap jua d tau...teda sudah yang sy sembunyi kan...teda 1 pun sudah sekarang....itu ini saya cakap...itu ini saya bagi tau...even bila di fikir kadang tidak berapa adil kepada diri ini..kerana apa yang saya lakukan tidak sama dengan dia lakukan...BUT its ok...why??sebab i know him..i belive him...i tink i can trust him...so for me no need all tat....for me..if he wanna do sumtink...just do....why i'm say like tat...yah...saya tidak mau melarang..bukan tidak mau...tapi if hati sudah ingin...tetap jua tidak dapat di halang...tapi saya tidak akan berdiam...I love my relation..i love him..so saya akan buat sumtink..opz...out op topik...actly bukan ini yang saya mau cakap...saya just mau cakap yang saya kesal...why kesal...sebab apa yang dia cakap pada diri ini hari ini...sangat menguris...sangat menyakit kan....benda tuh tidak betul..tapi napa balik-balik mau ungkit..napa balik-balik mau membuat benda yang tidak benar menjadi benar...oh sayang..sakit rasa nya diri ini di perlakukan begini.....apa yang saya sudah cakap..yang kita bincang...itu betul..nbukan saya buat-buat..ok...if u say "TEDA PENCURI MENGAKU" ya memang...betul la..teda pencuri akan mengaku yang dia mencuri...tapi saya bukan pencuri...so saya tell u the truth....saya "TIDAK BUAT"..."WE JUST FRIEND"xkan pernah ada lebih antara kami...saya sudah mengaku...betul la tuh..if saya ada buat...kami lebih dr kawan...saya mengaku jua..saya nda kan tipu jua..tapi mcm mna??saya nda kan dapat cakap..sebab benda yang betul saya sudah beri tahu...jadi??benda yang tidak betul saya nda kan dapat cakap....saya nda buat....macam mana???please jangan buat saya gini..T_T apa lagi yang perlu saya buat...saya sudah berterus terang kan...kan sudah bincang..berapa ari tuh kita bahagia lkan..teda sudah gaduh2..so???kenapa lagi tetba mau ungkit....cukup la..sakit saya menanggung ni...teda yang tau apa yang saya rasa.....last words for u...SAYA SAYANG KO SANGAT2...di sebabkan sayan sayang ko...SAYA MENJAGA MARUAH KO...please jangan cakap menegenai hal itu..saya tidak mau ingat..saya rasa sangat sedih...saya jahat buat begitu....ko tidak tau perasaan saya...please faham apa yang saya cakap ini..renung2 kan and fikir...

assalamualaikum...selamat malam... 

0 kata-kata: