April 1, 2011

spechlss

i do know wat to do rite now...sakit hati ya...kenapa dia buat gini dengan aku...
kenapa dia mau berpisah...sedangkan aku d disini sangat memerlukan dia..sakitttt...
dia tia ta betapa aku sangat memerlukan dia...
exam tidak lama lagi..aku nda kuat untuk mau hadapinya...aku takut....aku perlukan dia..
dia yang banyak buat aku bersemangat untuk belajar...dia pembakar semangat aku...
kenapa dia lebih senang dengar cakap orang banding aku...
kenapa orang2 selalu memperkatakan aku..sedangkan aku..teda pun aku ganggu hidup orang2 sekalian...
4 hari damasuk hari ni kami gaduh...dia mara aku berabis..
aku nda tau sudah o....even dia buat buat ngn aku macam2 aku nda pernah give up o..
aku nda pernah mau berubah hati...
hati aku nda pernah pudar untuk berhenti sayang dia..aku terlalu sayang dia...
tapi semua tuh dia buat tidak tahu...aku nda dapat bayangkan o macam mana rasanya bila dia teda dalam hidup aku....:((((
ya allah kenapa kami jauh..macam2 yang jadi dengan hubungan kami...
ya allah jangan la pisah kan hati kami ini..aku sangat memrlukan dia..
dia segala-galanya buat aku...dia sangat bermakna buat aku...
tolongi la aku ya allah..berikan la kami kekal bersama..
jangan pisah kan kami..aku mohon..T__T

0 kata-kata: