April 22, 2011

i hate u so much...

last nite i cried because u make her like tat...
why u must do tat??knpa mesti halang kami bersama..kau tau macam mana rapatnya kami....bahagia nya kami besama..knpa perlu kau buat semua ini???apa kau takut tembelang kau tebongkar???kau takut dia akan dgr cakap aku???hu..dulu aku nda kan buat gtu if aku dgr yg tidak2 pasal kau..tp lepas ni aku kan buat...sekali kau buat perangai pukimak dengan aku...10 kali aku balas....semalam kami hampir jumpa..kami mau stay sama2..tapi apa kau buat?kau goreng dia..first kau cakap ok..kau bagi dia kebenaran...tp bila sampai satu masa kau buat gaya kau yg sangat shitt.....then dia lari..apa?????lepas tuh kau ugut dia libatkan famly..apa kau fikir..dengan cara kau ugut2 dia dengan famly dia...kamu akan dapat terus besama??jangan mimpi..itu lagi salah satu peluang yang kamu nda kan bersama..kau ingat..yang mama dia benci kau berabis....tiada famly dia suka kau...if terpaksa o terdesak aku pun bole cakap ba ngn fmly dia....aku kawan dia...aku bole buat if aku mau untuk pisah kan kamu..tapi aku nda kan buat gtu..sebab aku bukan jenis org macam kau yg teda perasaan...dia kawan aku yang aku sayang sangat...aku nda kan sanggup buat gtu...aku masih ingat dia kawan..tp please jangan paksa aku buat semua tuh...semalam aku risau dengan dia..aku nangis..fuck o kau kan..mana otak kau o...hu....kau teda maruah ka??teda kesedaran ka..kau mau lagi join kami stay..sedangkan kau bermusuh dengan aku..tebal juga muka kau kan...jangan kau mau telampau jaga dia...kau ingat tuh,..jodoh d tangan tuhan..sia2 ja kau buat semua tuh.,.arghh,.,..lantak kau la..aku benci sudah dengan kau,,..kalau bole aku tia mau sdh tengok muka kau..lantak kau la if mau bagi gagal aku paper kau...knpa if repeat??/kau fikir aku nda bole tangguh???hu..apa mau cakap kau banyak tolong aku??aku pon bnyak juga tolong kau ba..kau ingat sapa kau kol time dia mau putus dengan kau???kau kol aku nangis2 kan???ha????apa yg kau tolong aku???urus aku masuk uitm??oh aunty aku yg buat semua tuh..kau just tolong antar aku untuk pendaftran ja...apa??kau mau aku bayar balik minyak yang kau pakai antar aku??ha????aku bole ba..aku bole ba bayar apa ja dengan apa yg kau pernah kluar duit utk aku..apa blnja kenny????hu...aku bayar ba..asalkan semua tuh buat aku nda berkaitan n terhutang budi dengan orang macam kau..apa kau mau d hormat???mmg la kaw layak d hormat..tp kau hormat dulu org2 yang patut kaw hormat,..gaya kau tuh dulu perbetulkan baru org bole hormat kau....kau sedar ka??yang kau buat hidup kawan aku hancur??nda kan..kawan aku tuh pun nda dapat rasa semua tuh..sebab apa??sebab dia buta dengan cinta kau..cinta org matang yg teda perasaan...sebab famly dia tidak suka kau...dia sanggup kluar dr rumah...lari dari ruma...knpa dia buat semua tuh??alasan nya dia stress???hu..mmg strss tp bertmbh strss dgn kau....kau nda pernah mau faham dia..kau pentingkan diri kau...apa???dia terpaksa spend time dia dgn kau...every day mau dgn kau ja..masa dgn kaaawan2 dia pon paya..kau takut dia lebih bnyak luang kan masa dgn aku...sprtimana dia buat dulu.,..p mna2 ada aku...then skg kau larang kami kan..kau pisah kan kami...hu..manusia jenis apa o kau....knpa kau bgtu melampau ar??skg kau larang dia berkawan dengan aku....nnt2, nda lama lagi kau larang dia hidup dengan famly nya....kau mau buat hidup dia merempat macam hidup kau skg kan...myb if tuh exgf kau rapat dgn sy..mcm2 lagi yg sy bole dapat tau o pasal kau...myb silap sy kan bab gaduh dgn tuh exgf kau..dulu kita bukan main rapat..sekarang mcm apa ja..tp nda kisah ba..nda kisah juga if nda rapat dgn kau,,nda mati jua tuh...tp kau jua la yg malu..sy nda kan malu..kau akan d ketawa kan ole tuh sna musuh2 kamu..ahaha..lantak la skg....hu..kurang ajar ka sy???sy rasa cukup bagus o sy dgn kau...tp ini balasan kau..bha..semoga kamu bahagia la...


P/S : sorry for her..
its up to u if maw terus2 gini..
if mau ikut dia bermusuh dgn sy..
sy tia dapat spnd time ari2 dgn kau..
dia dapat...evryday kan..itu yg kau mau..
lg pon sy ni nakal..
guna short pants..
sosial..itu yg dia cakap kan..
bha..dr dia ja mau cakap sy apa..
sy tau  sy sapa...
bukan dia yg bg makan aku..
TQ..:)

0 kata-kata: