April 5, 2011

apa kah ini dugaan bulan 4???

today is 5 april 2011....5 hari berlalu sudah 4 bermula...bila di ingat kan selama 5 hari ini...
permulaan bulan 4 aku sangat tidak bahagia...started bulan 4 aku ja gaduh ngn Hubby..hummm....
bulan ada lagi d bulan 4 ni kami ok..ntah la kenapa semua ni jadi..apa ini dugaan lagi???sampai bila ada dugaan dalam hubungan ni???sakit rasanya gini...aku nda sanggup keadaan begini berterusan...aku sayang dia sangat2..dia ibarat nyawa aku....kenapa semua ini terjadi....sekarang teda berhubung...rindu rasa hati ini...terbayang-bayang muak dia...terbayang-bayang senyuman nya...ntah apa lagi aku patut buat...if berdekatan saja..senang untuk aku menyelesaikan semua masalah ini...tahu ka dia sayang nya aku dengan dia..hu...b sakit b apa yang an rasa sekarang..please la jangan bergini..bila la masa nya untuk kita tidak bergaduh lagi....before2 ni kita bahagia saja kan....i need u sayang..please la... :(

I'M SO SORRY

0 kata-kata: