April 8, 2011

aku perlu kau

Dia tau ka aku rindu dia??aku perlukan dia???aku sayang dia???aku tidak happy di sini...dia tau ka semua tu???SAKIT!!!kenapa dia buat aku gini??ini ka yang dia kata kan dia sayang aku???kenapa dia sanggup biar kan aku berhari-hari lamanya..sedangkan aku..tidak sanggup untuk semua ini....aku tidak tahu sudah mau buat macam mana..seribu ku pohon maaf dengan dia...belum 1 pun dia maaf kan...b sampai bila kita terus-terus bergini??an risau hati b pudar untuk an..an takut b..ntah apa yg akan an lakukan sekiranya an kehilangan b...sekarang ini saja pun an sudah rasa cukup menderita,...terseksa..macam b tuduh an.b cakap an happy2 d sni..astga b...klu b tau macam mana keadaan an...myb b akan faham..T_T...please b..hentikan la semua ni.an mau kita yang  dulu..bahagia...riang sama-sama...an maw kita seperti dulu..tolong la..apa lg yg patut an buat untuk kita dapat kembali kan hubungan kita macam dulu...
b an rindu b sangat-sangat..an need b..an need nasihat n sokongan b...
T_T

0 kata-kata: