March 16, 2011

Tonite account test...

now jam6.23p.m...jam 8.00 p.m nnt test account bermula..i do no i can answer bagus2 o tidak....
now feel no in good mud...yah..macam biasa..if kesal..geram..sakit hati.nda kan dapat ku lepaskan...just stay alone n keep silent......pendam selagi mampu....hu....hope tonite i can do the best...even ntah la..fikiran bercelaru....curiga mula bernafas....aku kena jua kuat kan hati untuk yakin dengan dia...semua ni di sebab kan kuat lagi sayang aku dengan dia daripada segala-galanya.....tapi seriusly..today dia memang buat aku curiga berabis....ntah la..aku malas mau fikir..tapi if tetba gini...buat aku berfikir...hu..sakit hati o..nama PIAH @ NUR atau perempuan lain mula berlegar d fikiran ku..ntah la...aku trauma sudah untuk semua itu..aku hanya mau dia seorang saja...seriusly tidak sanggup untuk aku berkongsi dengan orang lain..selepas PIAH @ NUR muncul dalam hidup kami...membuat kan aku benci dan berdendam dengan dia..aku nda mau sudah....CUKUP la....aku rela berkorban untuk dia..untuk hubungan kami..untuk kami bersama...even terpaksa untuk aku menunjukan betapa bodo nya aku..aku nda kisah...kebahagiaan lagi penting dari segala nya...serius betul sudah aku dengan dia...tinggi sungguh harapan aku untuk hidup dengan dia...hu....sayang..please dun make me sad..i love u..:(
k la..got to go..mau mandi and get ready untuk test kejap lagi...
GOOD LUCK a'an...
please DO THE BEST,...:)

0 kata-kata: