March 11, 2011

stdying at klaz rite now wit my girl..)

wa...today aftr klz MGT puny test..sangat stress d situ ya..heheh....aftr finish test..aku..ngn gink kesayangan aku p mamam d ip....a bit tired..but dun care...yang penting still bersama gink tersayang..hu..aftr mamam d ip...we back to klaz..ada lg tanggungjwb perlu ku laksanakan...MATH klz...asgmnt ordy do...heee...good rite??:)
now update my bloging..ni pon coz teda mau d buat..so upade la...tda koling my beloved hubby...hapy ni..sayang dia sangat2...mood happy la.bole uda fokus math ni..tapi mis muniirah belum datang lagi.."tmiss cepat la datang..maw stdy uda saya ni..ehhe"semangatkan..hu...but..when i'm happy..a bit sad..coz my friend ani n N.s jarang uda bersama kami...myb dorg nda uda mau gaul kali ma aku n eka kan...tapi napa??rasa dorg jau uda ma aku...mkn tgh ari pon mcm nda pena uda bersama..:(( 
its ok la..myb dorang ada sebab tersendiri kali kan...hu..btw..girls...I'M SORRY if kamu ada mara wit  me..tapi napa???sebab audition mandrin ka??sebab aku ma eka make up ani??hu...kan kami tolong....adeiii...ntah la..untuk tidak membesarkan hal..just keep silent ja..mmmmm....SMILE..:)
still love u all ba...nda berubah ni...kamu still kawan dunia akhirat aku..eka..ani..N.S

0 kata-kata: