March 31, 2011

KENAPA MESTI MAU BERKASAR????

:(
baru ja ok tadi...now nda ok lagi balik,...napa jua mesti mau gaduh ja terus...saya kol balik2 maw tau d mna...
then saya mau kasih biar on kol ja ba..kan nda lama lagi jam 12..free kol tuh teda d guna ba 1 ari ni..just guna gtu2 ja..nda macam besa..tapi...apa yg saya dapat..hu....time kol before kena mara...line ilang2..malar ni ba...sy kol..pastuh network busy la....hu...hairan saya..dia d mna o network bole busy...ntah la...
kecil hati.. :( bediam ja saya la..ntah mau cakap apa...spechless...napa jua mesti mau berkasar...now mau kol..tapi nnt kna marah lagi..da la stress ngn stdy...klu d mara tmbh la stress...hu,...
nnt if nda ambil tau..dia cakap nda peduli..bila d ambil tau...di cakap nda faham la..nda sabar la...hummmm....

0 kata-kata: