March 7, 2011

apa ini ending hubungan kami???

ini ka kesudahan cerita cinta ku bersama lelaki yang paling aku sayang kan??
kenapa hubungan yang selama ini bahagia...telah di hancurkan  oleh perempuan yang sangat bodoh di dunia ini??
kenapa perlu ada orang ketiga dalam cerita cinta aku yang bahagia ini?? 
kenapa???sakit aku rasa kan sekarang..tidak kan dia tahu betapa cinta and sayangnya aku dengan dia??
hancur hati ku di buat begini..kenapa susah ka untuk dia mempertahankan hubungan yang telah kami bina selama ini dengan penuh kaasih sayang and kebahagiaan kami bersama...janji-janji yang kami cipta..impian kami bersama...kenapa ianya musnah begitu saja???aku tidak kuat untuk menerima kehilangan dia dalam hidup ini...
hati ini terlalu menyayanginya...tidak dapat aku untuk menerima kenyataan berpisah dengan dia..ibarat nyawa ini d tarik pelan-pelan...apa dia betul-betul menyayangi aku???kalau eya...pertahankan la hubungan ini...jd kan la impian kita jd kenyataan 4 tahun lagi...akkuu sayang kaw sangat2...sakitt rasa ini...tidak dapat untuk au menerima semua ini...bukan perpisahan yang aku mau....tolong la.....

0 kata-kata: