February 16, 2011

ku lewati hari-hari ku....

Kenapa perlu aku menghadapi hari-hari dengan perasaan takut...sedih..risau and resah???

boleh ka dia faham macam mana perasaan aku terhadap nya....
bole ka dia jangan mendua o mentiga kan aku...aku sangat tidak sangup...
pengalaman mengajar aku untuk lebih berhati-hati...
bila di fikir-fikir...kenapa perlu mereka menyayagi orang-orang lebih dari 1..
apa 1 sangat tidak cukup??
aku sangat berharap..hanya aku saja di hati dia...
ya..walaupon aku tahu..dia sangat sayang dengan aku...tapi tidak salah kalau aku mengharap dan meminta untuk dia jadi kan aku saja wanita yang bertaktah di hati nya...
anda dapat ku tunjuk kan betapa aku sangat dan sayang dan cinta dia...akan ku lakukan...
tapi semua itu tidak akn terjadi kan...aku hanya dapat memendam....sakit rasa ini...tapi harus macam mana lagi aku patut ubati kesakitan ini,....bersabar dan menerima saja jalan terbaik buat diri ku ini...
aku lemah..aku terlalu menyayangi diri nya.....:(
hati ku tertanya-tanya..kenapa perlu ada lagi hubungan dengan orang lain?knpa tidak setiap pasang perlu ada 1 saja....argh...sakit kepala bila memikirkan....sedih hati bila diri ini di perlakuakn sebgitu....
aku hanya mampu untuk berdoa...agar hubungan yang aku sayang ini akan bertahan selama nya tanpa mempunyai masalah....sayang...tolong mengerti.apa perasaan ini sekarang...:(((
knpa hari-hari au perlu ada perasaan sedih....takut and risau??knpa??bole ka wahai orang-orang...berikan la aku merasa kebahagiaan bersama orang yang aku sayang....aku mohon..:(

0 kata-kata: