February 14, 2011

Kenapa Semua ini terjadi???

Kenapa cinta ini sangat menyakitkan...teringin rasa nya hidup bahagia bersama orang yang paling aku sayang...tapi..kenapa semua ini harus berlaku lagi..aku sakittt....sedih rasa nya bila aku diperlakukan begini...kenapa harus aku rasa semua kesakitan ini???aku sayang sangat dengan dia...tapi kenapa semua in jadi???kenapa perlu ada persaingan???aku tidak kuat untuk menghadapi semua ini....apa keputusan harus aku lakukan???mengundurkan diri..memang susah untuk aku...aku nda kan sanggup untuk kehilangan dia....nda terbayang rasanya bilang tiada dia di sisi aku..ntah macam mana kehidupan aku..hari-hari aku....harus berapa banyak lagi ujian yang harus aku harungi untuk aku merasa n mencapai kebahagian...kenapa aku tidak pernah untuk merasa bahagia???kenapa aku selalu merasa sakit???kenapa aku sentiasa di perlakukan begini??ya allah...berikan lah aku kekuatan untuk menghadapi semua ini....sakit yang teramat sangat untuk aku merasa semua ini..aku tidak mahu untuk kehilangan orang yang aku sayang..aku takut..tolong la....apa lagi yang harus aku lakukan...aku buntuh....:((..
arghh..pilu rasa nya....sakit yang teramat sangat....aku perlu kekuatan untuk hadapi semua ini....):

0 kata-kata: