February 7, 2011

Kenapa Semua Ini Harus Berlaku~~~~

kenapa bila berjauhan mesti bergaduh....kenapa???
kenapa bila bersama...ok...bahagia rasa nya...hu...kenapa??
kalau berkoling pon gitu jua...
tapi apa yang dia buat dengan aku..walaupon menyakitkan..aku tetap sayang dia...
susah sudah untuk aku membuang perasaan itu..sakit rasa nya...
lagipon aku tidak pernah terfikir untuk membuang perasaan ini....
dia sebenarnya buat aku bahagia..tapi..dia jua membuat aku sakit..
aku cuma rasa sedikit kesal dengan perangai dia..itu saja..argh...sandiii..:(
sayang...plz...show me tat u changing..kan b maw berubah kearah kebaikan...
show it b...:(
bukan nya saya  maw b show untuk menunjuk2..but..untuk membuat sy tidak meragui b...
untuk supaya orang tidak memandang hina n buruk dengan b...
please sayang..i love u so much....
saya iklas sayang b...ok...:)

0 kata-kata: