February 23, 2011

i'm just can pray...

got trouble wit my luvly hubby...OMG..its so sick..its make me sad...
i dun like got trouble wit him....its my fault..arghhh...
so now..i'm just can pray..
i hope our relation still...hope kami akan terus bersama...
mmg sakit untuk dia menerima semua ini...aku mengerti...
aku akan menuggu dia...berapa lama masa sekali pon dia ambil..aku akan tunggu,..
aku nda kan pernah mengenal erti gv up dengan dia....untuk hubungan kami...
hubungan kami yang sangat bahagia...aku terlalu sayang dengan dia..tidak pernah terfikir n berharap pon yang kami akn berpisah...semua itu aku tidak akan mau....


ya allah..aku memohon..berikan la hubungan kami kekal bersama selamanya..berikan lah aku dan dia kuat menghadapi segala ujian yang mendatang...apa pun dugaan yang datang..berikan la kami akn terus bersama ya allah..aku mohon..kasih sayang aku dengan dia sangat kuat..aku mohon agar kami terus bersama ..Perpisahan bukan la jalan yang untuk kami menyelesaikan masalah kami....ya allah..makbulkan lah doa hamba mu yang lemah ini..aku memohon...aku terlalu menyayangi nya....amin,...


to my hubby : sayang..i love u much more...i know its so hurt for u to acpt wat she say wit u rite...saya minta maaf b....teda sapa dapat menghalang hubungan kita...jangan jadi kan perpisahan untuk kita menyelesaikan masalah..b tau kan..an nda kan pernah setuju if kita berpisah....sayang i will wait for u...percaya la...keiklasan sy yang sangat kuat untuk mempertahan kan hubungan ini...

0 kata-kata: