February 28, 2011

good bye feb..

today is a last day on febuary 2011...wa.....cepat sungguh masa berlalu..baru ja rasa nya 2011 mula..now suda masuk mac 2011...
GOOD BYE FEB...c u on next year..
HALLO MARCH...hope u will give me a happines ya...
on feb got many sad things happend on me and my relation wit my luvly hubby...
so i dun want it happen again in march....coz in march..i will make a sweet memory wit him..
Oh dunia.....u know wat..only him yang bertaktah d hati ni...semakin hari..semakin bertambah-tambah sayang aku dengan dia..cukup la masalah d feb berlaku....jangan lagi berlaku d march and d bulan seterus nya...
tidak sanggup rasa nya...rasa tidak sabar untuk hidup bersama selamanya dengan dia....
selama aku bersama dia..dia memberi aku nafas baru untuk terus hidup..untuk terus melewati hari-hari ku...walaupun kadang-kadang dia ada menyakitkan...tpi tidak pernah rasanya untuk aku menyimpan dalam hati atau berdendam...bagi aku..apa yg menyakitkan aku tuh adalah pekara yg mengajar aku untuk lebih dewasa..untuk menjadi seorang yang lebih matang dan berfikiran....
dia juga mengajar aku untuk memperjuang kan cinta...hu..indah n bahagia ku rasakan bersama nya..
I LOVE HIM SO MUCH!!!

0 kata-kata: