February 14, 2011

apakah semua ini Dugaan dalam hubungan ku....:(

ya allah..kuat sungguh dugaan yang kau berikan kepada ku....
sakit..aku takut...aku risau...aku tidak kuat untuk semua nya...:(
knpa semua ni mesti terjadi??
ntah la..susah untuk aku katakan perasaan ni..
aku betul2 sayang dia...aku takut untuk kehilangan dia.
kemarin..aku dapat telepon dari dia..then....dia buat aku sangat2 risau..argh...rupanya itu gurauan dia..
sakit rasanya....if benda tuh betul..ntah la apa yang akan aku buat...untuk menerimanya memang susah la...sangat2 susah....nda dapat untuk aku menrimanya...susah sangat.....
myb..ntah....emm....bila teringat pasal hubungan madu and ada org ke 3..
setiap pmpuan mmg tidak akan mau d madu kan o ada org ke 3 dalam hubungan msing2 kan????lelaki pon begitu juga,....so knpa semua itu perlu ada??if aku..aku nda sanggup untuk terima itu semua...sakit bila d madu kan,,,sakit bila ada pihak ke 3...pengalaman aku ada....pengajaran aku pon ada...pengajaran hidup bermadu...like my mumy...she very a stronger to face all stuation ....but if me..i cant..i'm not enough strong...same jua when in my relation got PIHAK ke 3..i cant acpt it...sakit rasa dia....pena jua saya rasa itu...emm..knpa jua perlu semua itu?/knpa nda cukup ka 1 org??knpa perlu mahu bagi2 perasaan csayang tuh..cukup la satu....argh..jika 1 hari aku d takdir kan untuk bermadu...argh..sakit sangat rasa dia...ntah la..maw tidak maw..mmg aku kena terima..tapi...ntah la...macam mana....makan hati berulam jantung kali kan...but..i hope n pray to god..plz...i dun want hidup bermadu...and in my relation rite now..i dun want got Pihak ke 3...
to my beloved hubby...sayang...if u can..please love me alone....coz in my heart only u tat i have..hati saya tidak akan berubah untuk sapa2...hanya untuk hubby ja....saya janji ianya tidak akan berubah...not like wat u say sayang...cinta saya sekarang dan 4 tahun lagi..still akan sama...hanya untuk b....:)
love u more..

0 kata-kata: