January 14, 2011

susah sangat ka untuk mengerti saya??
susah sangat ka sayang saya??
susah sangat ka beri prhatian dengan saya??
kenapa perkatan LEPAS selaul ja keluar dari mulut nya??
apa kau betul2 maw lepas kan aku??
kaw tau..saya tidak pernah terfikir pun maw lepaskan kau pergi jau dari saya...
saya maw kita bersama..mana janji2 kita???
kaw lupa????kan kita janjia akn lalui apa saja rintangan and masalah...
kau sudah janji kan dengan saya...napa buat saya gini lagi??
apa kaw suda ada yang baru??yang membuat kaw happy??
atau perempuan tuh lebih lawa and sesuai untuk kaw???
oo..myb perempuan itu selalu ada dengan kaw kan...
if semua itu betul..cakap dengan saya...jangan buat saya gini,..
kaw taw..saya sedih./.sedih sangat....saya happy dengan kaw..tapi..kaw tia happy dengan saya..
saya sedi bab myb saya ni tempat lelaki untuk mengecewakan saya kali kan..
kadang saya berfikir...hidup ini macam tidak adil buat saya....napa kejap saya merasa bahagia....
arghhh...ntah la...saya sayang kaw sangat2....napa kaw buat saya gini???
kaw lain daripada 2orang lelaki yang saya kenal sebelum ni..seriusly...saya rindu kaw....:(((

0 kata-kata: