January 26, 2011

rasa sakit yang sangat....

kenapa saya rasa dia berubah???
knpa dia mcm lain?/
ada ka bosan sudah dengan saya???umm..myb sya kan melampau over dengan dia..
myb dia rasa menyampah..
ntah la..yang sy tau now..dia sangat2 lain today...n sgt buat sy rasa lain...
myb..myb..myb..all is myb..do no how to say rite now..
sy telampau sayang dia sudah..so tia bole berundur...sbb perasaan saya...
knpa yah..dia lain dgn sy today...
oh tuhan..aku tidak mahu untuk merasa kekecewaan lagi...
jangan la ada apa2 lagi dengan hubungan kmi..
cukup la berita2 buruk yang aku dgr n tau..aku aku terus kuat hadapi nya...
aku cuma mahu kami kekal..seperti kami kenal mula2....
hum..seriusly..again..sakit rassa dia d buat gini..
hp..kunun cas..ok..fine..sy fhm...tp rsa nya dr siang..hp tutup pastuh cas..
mlm td gtu jua..then skg..cas lg..
bha ya la...memberi alasan...nda pa la...tp maw jua gila rasa sy kena treat gini...
melampau ka sy??salah ka sy sebb selalu kol dia??
sy kol..coz dia da la rutin sy..so???knpa dia cannot treat like aku treat dia??/
sedih rasa gini...apa pun aku kena jua hadapi..
pening utk memikirkan semua hal...
if dia da rasa saya nda penting..do no how to say.:((


now xdapat on kol dengan dia,..so???sakit rasanya..dia jua yg tia maw on kol..maka kalau saya?/saya maw terus..tp dia..nda maw..oo..ok la..i will follow wat u want..:)\


bha..wanna say GOOD NIGHT to hubby.LOVE U...:)

not in mood..fell wanna cry kuat2 supaya rasa puas..tp xdapat...arghhhh....
terus rasa sakit kepala...

0 kata-kata: