January 22, 2011

PENAT!!!!

hairan..kenapa today di so difrnt wit me...kenapa dia suka sangat buat saya sakit hati...arghhh...geram o rasa nya...kol nda angkat...msj nda balas..hu...apa lagi akan jadi dengan hubungan kami???nda satu..satu lagi jadi..aku cukup penat dengan masalah2 remeh gtu...3 hari membuang masa aku dengan perempuan GILA....yang hampir2 saja merosakkan hubungan aku....tapi now???dia lagi yang buat hal..hairan saayaaa.....today dia buat saya mcm notink..teda on kol...bkoling dengan saya tadi pagi ja....and petang n mlm ni teda..just gv me a smple msj n msj yg mencurigaii..arghhhh.....please ba jangan bagi saya sakit hati...saya nda kuat actly mau hadapi macam2 lagi masalah yang remeh...sakit saya rasa sekarang..tapi saya tia maw show...coz i want gv u support...hu...now...no one know wat my feel....no 1 know about my feeling...saya bersabar dan terus bersabar ja la..demi hubungan kami...aku sayang dia...aku kena juga bersabar dengan apa kejadian dan masalah..tapi dia???napa maw menyakitkan saya????knpa???knpa???please la..if sayang saya..jangan ba sakitkan hati saya..jangan ba buat saya mara...itu ja...please..:((...sakitttt..tau ka......

0 kata-kata: