December 25, 2010

i'm konfiuzzz...

i do no why i'm konpiuz..

i do no why i'm tink about tat..
hum..ok saya mengaku saya sudah ada feel ngn dia..
dia difrent...banyak benda yg buat saya jadi lain..
dia buat saya stop untuk memperbodohkan dri sy terus-terus..
dia buat saya berhenti untuk sayang dengan orang yg tidak pernah sayang saya...
dia juga buat saya berhenti menangisi orang yang tidak pernah peduli dengan saya...
saya rasa saya sayang dia sangat2 now..
tp......saya takut..if 1 day kmi besama...menjalin 1 hubngn..
saya KECEWA lagi..:(
saya tia maw itu terjadi..
sedangkan sekarang saya rasa dia masih sembunyi kan sesuatu..
pasal AISHA.....hum...ya i know semua tuh past bagi dia..
tp nda salah kan if sharing wit me..jz jujur...
kalau ya kapel ma aisha..cakap ja la YAH....sy ok jua pon..
nda kisah pon..kan itu past...so???
napa saya certa ngn dia semua pasal love story saya ngn diaa bole..
kenapa dia nda bole..saya terima jua ba..ni nda mengaku lgi..
GOSIP kunun..argh!!..sakit hati..
hum..paya sangat untu mentafsir lelaki..
kenapa paya sangt ar..aduiii..
sangat memenatkan n menyakitkan pasal lelaki bila di fikir..
sekarang ni..aku jz berserah dengan takdir ja la...
if kmi dapat besama..kapel..saya terima..saya akan jga hbngn ngn baik..
tp if saya dapat taw saya jz di main2 kan..hu...i will do sumtink stupid in my life...
hu..jz wait n c..
k la..wanna go sleep..mengatuk sangat da ni..
btw..I'm waiting him..text o kol me..tp teda..arghh..
nite ja la..:(
hummm....

0 kata-kata: