November 24, 2010

my friend..):

BACKSTAB..
napa tuh mesti ada dalam persahabatan????
kenapa perasaan tia puasa ati perlu ada???
bukan ka dalam pesahabatan perlu ada pecaya mepecayai??
kasih sayang??
sharing??
kenapa perlu ada backstab???
sangat sedih bila orang yang kita sayang cakap kita d belakang kan??
sangat sedih bila kawan baik kita buat kita begaduh sesama sendri??
paling mengecewakan dan menyedihkan..
apabila kawan yg kita sangat percaya n sharing evrytink dengan dia..
dia persalah guna kan..apa maw jadi dengan dunia sekarang??
bukan ka dalam hidup kawan yang sangat penting dari segala nya selain famly??
masih ka lagi bole d terima orang itu sebagai kawan??
hu..SO SAD..
i' spechlss..
saya sayang kawan saya..saya layan dorang macam nyawa saya..
last2 certa yg beku d kc cair..
wa....
tQ...tQ so much kepada pembawa certa..
i'm so sorry kepada pendengar certa..
i jz share wit her..bukan memburuk2 kan..
allah maha adil..saya bukan baik o bagus sangat..
saya tau saya paling buruk antara kamu semua..
ok..
I'M SO SORRY
now...kita buat la hal masing2..rasanya mgurus khidupan masing2 akan buat kita tidak akan ada rasa tia puas at n benci membenci...
smile..
:)

0 kata-kata: