November 7, 2010

happy + sad = painful ):

today..
in da moning..i'm happy...
so happy..
its make me smile...:)
hu..TQ kpda yg mbuat aku happy..
apperciate sgt2 o..
sy nda kan pena lupa pkara yg membahagia kan sy..
hu...
akhirnya dapat meet him...
rindu dia ssangat2 o..
ternyata perasaan aku belum pudar lagi dgn dia..
malah btambah2...
aku kadang nda paham...
knpa?
apa sebab?
aku still maw dia..tp aku nda pna jua rasa nyesal..
malah aku happy..
bagi aku..aku kenal dia..dia tdak sama ngn llki lain..
sangat beza o..
myb tuh kali yg buat aku melekat sayang sangat ma dia kan...
tapi..
how about him??
does he luv me??
does he feel wat i feel??
ARGH!!!!...
sangat menyakit kan o..
mcm tadi..dapat besama...lepas rindu beta..
after bepisah..
buat rindu tuh dtg lg...
tus rasa sunyi ni...
da la teda kami kontek...
adeh..
tambah la menyakitkan aku...
rasa mau nagis pon ada...
tia suka o gni...arghh!!
HATE PERPISAHAN!!
hu...if ada peluang lg utk kami besama kan best....
aku sentiasa mengarap jua..
tp nda maw letak arapan yg telalu tnggi..
bab..sbb aku still bharap pintu at aku blm tebuka utk org lain..
so how?
maw samapi tua gni??
maka dia sudah ada cucu kali..haah
tapi after jumpa dia..
aku ada berharap..
harapan aku tuh...aku maw kami keep in touch balik..
if dia maw la...
sy sayang dia sangat2 o..
sy ada cakap ma dia jua...
sya ada cakap jua yg sya maw kmi keep in touch balik..
tp untill now teda balasan...
myb tidur kali kan??
o tgh bfikr??
o tia maw n ntah maw bg jwpan apa??
ini la yang buat aku sakit...sakit bukan demam o wat..
sakit bab menunggu semua jawpan lagi...arghhhh
hizdaone..plz gv me respond!!
dun be like that..its make me so hurt..
hu...rasa nya maw ddekat 4 tahun sudah kita kenal kan..
mcm2 masalah kita ada...
so??if u arldy hv gf..
plz show me...
so..dr situ sy fhm sdh..then i wii try my best go out fom ur life....
i wiil try wlpon paya sangat...
sakit sangat rasanya sekarang ni..
saya rasa maw nagis pon ada..
when tink about pa yg kita buat..hu..its make me happy..but in the same time make me hurt....
so hurt..)':
i'm hurting....
feel wanna became crazy ppl..
OMG!!..kuat betul kuasa cinta kaw ngan aku...
aku adang nda kuat maw adapi smua ni..
tapi apa lg aku bole buat kan...selain sabar..
aku malu maw kejar2 kaw...
if bole aku maw ari2 kaw ada ma aku...
tapi sy taw..
kita nda sama..
kaw ke timur..aku kebarat...
so how??
its not easy..
tp i want alwys texting wit u...
i want know all about u..
alll................
NOW...I'M HURTING...)':
saya sayang kaw sangat2..
saya rindu kaw sangat2...

0 kata-kata: