August 13, 2010

monink sahur..

assalamualaikum~~

pagi yg indah n nyaman ni.
aku besahur...
bkn itu yg aku maw ckpkan d blog tercinta ini...
aku juz maw shre ma blog aku about sahur aku pagi ini...
hum....td aftr makan...
aku on9 la terus..bka fb aku mcm besa...
tp today..kwn fb aku hnya 4 org ja yg on9...
pastuh..kwn2 yg tercnta n nyawa2 aku teda pla on9..
hmm..kamu nda sahur ar??heheh
maw get ready tdur balik...
aku tetba teringat some1...(wan)
hu...aku rndu pla ma dia tau..
kalau la masa n waktu tu boleh d putar balik..mcm2 aku akn buat utk jga hbngn kmi..
tp sygnya..smua tuh nda kan belaku..myb dia pon lupa da ma aku...
tp..aku still lg ada feel ma dia..
slgi aku blm jmpa llki yg btul2 dpt ganti dia..
slgi tu la aku nda kan ubah feel aku..
aahaha..pagi2 da ngcang ba aku ni..:P
hu..nda pa la..wanna say wit him...
~" i miss you so much"
~"sorry 4evrytink"
~" ( : "

0 kata-kata: